27 februari 2012

Sunday Night

Igår kväll tog jag och några kompisar dancehall klassen vilket är riktigt kul men man inser hur stel man är;p Efter klassen åkte vi till Funkbox där var förra söndagen också. Var lite förvånad över att vakten kom ihåg mitt namn. Igen var det jätte många från skolan och var en hel del kända dansare där också så det var väldigt kul att kolla på när de dansade.
Vakten berättade att Jersey Shore hade varit där i fredags och berättade en hel del roligt.

Vi gick ganska tidigt eftersom det ändå är måndag idag och jag skulle vara i skolan kl 9 för att skriva in mig till Sonya Tayehs klass som är ikväll, OOOOOOOOMMMMMMMMMGGGGGGG!! Hon är koreograf för So You Think You Can Dance. Längtar så mycket till klassen att jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar