1 februari 2012

Homeless in NY

Jag berättade nog för alla att jag hade hittat en lägenhet här. Men vi gick och titta på den igår och det var inte riktigt det jag hade förväntat mig. Redan när vi gick av tunnelbanan känndes det som om man hade hamnat lite fel, sen kom vi upp på gatan och jag var rädd hehe. Usch vilket obehagligt område jag hade inte enns vågat gå utanför dörren mitt på dagen. Vinkade in en taxi så fort det bara gick och åkte långt långt därifrån.
Så nu sitter jag har på hotellet utan någonstans att bo.
Jag och mamma kände att vi behövde lite vin nu efter att vi fick reda på att jag inte har någonstans att bo.

Konversation melllan mig och mamma när vi letade efter vin.
Mamma: här kan vi köpa vin....eller nee det är för fint och dyrt
Laura: precis vi behöver något billigt vin!!
Mamma: aaaa vad som helst med alkohol i!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar