15 april 2012

The Cabin In The Woods

Är det något jag verkligen har lärt mig sen jag kom hit är att vara bekväm med att göra saker som gör mig obekväm.
Innan jag kom hit var det jazz och ballet som gällde och jag vägrade att ta någon annan klass. Nu fokuserar jag på hiphop i skolan och tar även sångklasser, jag som verkligen inte kan. Men det är helt underbart att kunna göra så mycket och aldrig känna sig obekväm utan bara känna att jag vill lära mig mer.
Med detta ville jag komma till att jag tog min andra breaking klass i fredags vilket var väldigt kul men det är fortfarande väldigt smärtsamt att röra på sig. Breaking på fredagar är numera våran tradition, och efter klassen så går vi och äter one dollar slice pizza som är extremt gott. Det är en annan sak man måste göra om man åker till NY.

Efter det bestämde vi oss för att gå på bio och såg the cabin in the woods som började kl 1:00...staden som aldrig sover...kan gå på bio hela natten varje natt.
Jag har aldrig suttit i en sån bekväm stol! Ryggstödet gick att böja bakåt, hade jätte mycket plats för benen - ahh helt underbart.

Sen när man beställer en stor meny ska man komma ihåg att man är i USA där stor verkligen är STOR


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar